Inredning, inredning

Så, efter att ha levt med halvdan inredning sen jag blev singel har jag äntligen bestämt mig för att göra slag i saken och börja byta ut mina möbler. Innan har jag resonerat att det är dumt att köpa nytt, för nästa gång man flyttar så kanske möblerna inte passar and so on. Men nu skiter jag i det. Jag har bott här i fyra år snart, och har trivts hela tiden men nu ska jag trivas ännu mer!

Den nya tv-bänken kom igår och det blev galet bra, den nya soffan kommer om någon vecka vilket kommer bli galet bra! Köket ska bli klart i år, jag ska bara hitta motivationen igen till att måla. Sen finns det en halv miljon saker till jag vill göra och köpa, men det får jag ta tids nog. Men nu är förändringgens tid inne även om det inte är mycket som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0