Skolångest, yes sir!

Jag har under de sista dagarna varit lite låg och nedstämd. Funderingarna kring varför har varit många, i med att jag har ett grymt bra liv som jag älskar mer än någonsin. Men idag uppenbarade sig anledningen till mina stressutslag, min dåliga sömn och mitt låga humör. Jag har skolångest deluxe. På tisdag börjar verkligheten igen, och jag vill verkligen inte tillbaka. Varje gång jag tänker på skolan, åker förbi den eller på annat sätt blir påmind känner jag hur olusten sprider sig i magen. Men nu är det bara 9.5 månader kvar, och tro mig, jag räknar ner!

Bilden har ingenting med detta att göra, men jag behöver bli påmind om det goda i livet.

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-2/521060/images/2012/dscf0770_50393d3be087c31931005710_thumb.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0