Mitt alterego

Idag har jag lekt modell till förmån för ett projektarbete. Det var väldigt skoj att få se mig själv i spegeln, för det var ju inte riktigt jag. Mycket smink och piffigt hår, allt som jag inte är i vanliga fall. Men snyggt blev det! Fotosessionen och stylingen gick i 20-tals tema, men med en modernare touche. Själva sessionen körde vi utomhus i ett lusthus och jag väntar spänt på resultatet! Jag hoppas verkligen att det inte syntes att jag frös. Men enbart klänning i 3 plus är inte att leka med. Men vad gör man inte för konsten.
 
Skickar med två backstage bilder som togs innan sessionen.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men Sandra så snyggt! :D och du, har du reflekterat över att du är rätt lik syster din på de här bilderna? ;)

Svar: Haha det har jag inte! Men det kan säkert stämma :) Tänk vad lite smink kan göra!
Sandra Birgithe

2012-11-18 @ 14:22:47
Postat av: camilla

supergillar. Men kan jag se en liten uns av nervositet i dina ögon?

Svar: Det kan man garanterat! bekvämlighetsfaktorn framför en kamera för min del är verkligen noll. Men det gick :) Stylisten var jättenöjd med bilderna iallafall :)
Sandra Birgithe

2012-11-18 @ 20:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0