Att våga

Jag har aldrig haft svårt för att prata om mig själv, vad det än har rört. Om någon har frågat har jag svarat, utan att vara generad eller må dåligt över att berätta om jobbiga händelser i mitt liv. Men vissa saker är man bara tyst om, men ikväll har jag faktiskt öppnat mig för en vän som sitter i en liknande situation som jag gör, och det kändes fantastiskt! Nu kan vi ha en rakare och mer givande kommunikation med varandra, och framförallt så förstår vi varandra i väldigt mycket.

Detta nlägget är inte skrivet för att skapa oro hos någon, jag mår bra! Det vara bara skönt att hitta nån som var likadan :)
 
 
 
En glad Sandra, bilden är från 2009 men glädjen finns kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0