Fast i foxträsket

Och jag verkar inte kunna ta mig därifrån, men lika bra är det för kul är det!
 
Jag och "vetlanda gänget" bestämde efter Nässjökursen att en kurs till kan vi passa på att dansa när det ändå är i närheten.  Och så blir det med besked, för Sandra ska dansa som hjälpledare!!! Wiho! Det är så sjukt stort för mig, för nu har jag äntligen fått bekräftelse på att allt mitt dansande i vardagsrummet och konstanta övande ger resultat. Så en helg i november drar jag till Växjö och gör min första (och förhoppningsvis inte sista) danskurs utan att stå med på deltagarlistan. Känns helt awesome!
 
 
Dansbild från  i sommras, jag och världens vackraste männsika. Min lillasyster Em.
 
 
Foto av Peter Dottax (https://www.facebook.com/DottaxFoto?fref=ts)

Kommentarer
Postat av: camilla

Vad underbart kul. Heja dig

Svar: Ja! Jag är så sjukt taggad inför detta. Knappt så att tentan kan dra ner mig ;)
Sandra Birgithe

2012-10-20 @ 15:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0