Sysslolös

Jag har en helg hemma. Kan inte påminna mig om när det hände senast. Det brukar vara minst en dans per helg, gärna två. Och en fest på detta är inget ovanligt, men denna helgen avsa jag mig allt vad dans och socialt umgänge heter. Dålig ekonomi är orsaken till detta, och till en början hatade jag mitt liv men allteftersom helgen har gått går det lättare och lättare att vara hemma.

Denna danshelgen skulle vara den bästa på länge, skulle ha dansat till Sannex tre gånger var tanken. Men redan i torsdags bestämde jag mig för att hålla mig på hemmaplan. Strax efter att jag hade bestämt mig kom Sannex ut med ett meddelande om att alla deras spelningar skulle ställas in i helgen och genast kändes mitt liv lite lättare. Självklart är det jättetråkigt att de fick ställa in, men för min egen del kunde det inte vara bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0