Underbara höst!

Jag älskar hösten, så länge den visar sig från sin bästa sida. Det har den gjort idag och jag kan inte må bättre! Strålande sol och typ 6-7 grader. För mig är sommaren mest jobbig, visst är det lite skönt att slippa klä på sig så mycket kläder. Men det väger inte alltid upp för svimningar, soleksem och en knallröd kropp. Så nu är vädret på topp! Tyvärr är det för få dagar som ser ut såhär, både sommaren och hösten har ju tyvärr regnat bort...Så idag passade jag på att njuta desto mer. Cykel till skolan, varje rast var jag ute, och underbara timmar spenderades i stallet. Och som det ser ut nu så ska morgondagen bli lika bra! Det enda som ställer till det lite är de kalla nätterna, i morse behövde jag inte torka en blöt sadel. Jag fick skrapa av isen från cykeln istället...
 
 
 
En härlig höstbild från förra året, finate Qazz fick vara modell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0