Dumheter

Är precis vad Sandra ska hålla på med idag. Hon ska göra ett återbesök i Friskis lokaler. Jag höll ju igång min träning riktigt bra i våras, och en del av sommaren. Sen kom förkylningen från helvetet och jag kunde inte träna. I samma veva gick mitt träningskort ut och nu har jag inte råd med ett nytt. Dock har Friskis öppet för alla denna veckan så jag passar på att gå dit och träna lite.

Trots bristen av träning och några kilo för mycket kan jag ärligt säga att jag aldrig tidigare har varit såhär stark och i så god kondition. Dansen, ridningen och all denna jävulska cykling gör sitt för kroppen! Så innan bechen är jag klar med mina mål, jag har bara inte bestämt vilket år än ;)

Kommentarer
Postat av: camilla

Heja Heja, bra insikter. Så vad gör några kg hit eller dit om allmänna hälsan är så mycket bättre.

2012-09-28 @ 09:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0