Ordning och reda, pengar på fredag.

Riktigt så illa är det inte, pengarna får jag ju ändå. Men ordning har det börjat bli här hemma, och det känns gött! Köket har jag bara litelite kvar att göra på. Nu är nästan allt färdig målat, jag ska bara ta en vända till och fixa de sista lådorna och väggen. Veckan som har gått har använts till att fixa och dona, så nu har jag handtag på alla mina skåp. Det tog ju bara lite över ett år att fixa...Dock tror jag att köket går så långsamt, för att jag vill ha nått att göra. Vad ska jag göra när köket är klart? Jag vill ha ett projekt liggande, och jag vill ha nått att klaga över.
 
Projekt två som har varit igång det sista är mitt vardagsrum. Även detta är projekt är långt ifrån klart, men i helgen kom jag långt! Soffan kom innan helgen, så efter lite missöden (dels mina egna, men också felaktiga skruvar) så löste sig allt jätte bra och nu står den där. Alldeles stor, mjuk och mysig.
 
Dock får allt stå still här hemma ett tag nu, det kostar och ligga på topp. Och pengar har man aldrig som student...

Kommentarer
Postat av: camilla

Det är alltid bra med projekt som man kan se fram emot och håller en vid gott humör. Eller om det är riktigt illa, håller näsan över vattenytan.
ser fram emot att få spana in din nya soppa. Hoppas att vi hinner med detta.

2012-09-17 @ 14:52:02
Postat av: camilla

ops tryckfelsnisse var i farten. Jag menar soffa och inte din nya soppa. Men kul blev det.

2012-09-17 @ 14:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0